old

Alla inlägg under juni 2008

Av old - 14 juni 2008 15:35

Jag älskar NORRLAND! Hah... Käkade ganska nyss en burgare i Umeå och nu är det strax bara 10 mil kvar till Skelleftå där vi hoppar i båten.


Vi hörs strax igen :)

Av old - 13 juni 2008 00:33


Av old - 11 juni 2008 14:41

Blev helt klart en annorlunda söndag efter att pappa ringde och berättade att han fått en hjärtinfarkt. Allt verkade okej ända fram tills idag då vi fick reda på att han förmodligen flygs till Umeå för att operera hjärtat.


Eftersom läget är som det är så flyger eller bilar jag upp till Skellefteå på lördag för att möta upp farbror min och säljaren utav båten för att sen segla hem pappas nya båt som han köpt. Han köpte den där lilla Bavaria 47'an så det kommer helt klart bli en intressant och rolig resa.


Kör självklart en live bloggning ifrån båten på vägen hem till hemma hamnen Sundsvall. 4'a laptops nerpackade redan och ett gäng olika gps'er och mjukvaror finns installerade + vanliga sjökort så vi bör ta oss hem galant! 


Älskar dig pappa!

Av old - 8 juni 2008 17:09

Hahahaha ja idag ser man ut att ha cancer huvud och sjuka fittögon. Bakis så det bara skriker om det och bilden togs tidigt på morgonen efter att haft glasögon på sig hela morgonen och därav fittögonen ahhahaha

Av old - 8 juni 2008 16:50

Tanken var att jag skulle cruisa lite på cruisingen men mycket annat dök upp så det slutade med att jag valde en trevlig middag på en bondgård med ett skönt sällskap för att sen glida vidare in till staden och sluta upp med lite oldschool peeps på Stadshuset. Helt klart en lyckad kväll, dock inte så lugn :O..

Av old - 7 juni 2008 17:02

Jag träffade världens blogg celebrity igår. HannaPee shejkade äset @Stadshuset och i vanlig ordning så fastnar hon alltid på bild med en sliskig pose :P

Av old - 7 juni 2008 11:29

I vanlig ordning blev man portad ifrån pizzerian i innerstan vad den nu heter? Herbit? Herpes? Harpit? Havet? Whatever.. Jag äter aldrig pizza med Nicke och Linda igen.. Varför? Jag hoppas det syns varför.

Av old - 7 juni 2008 11:23

Blev en lagomt hård fredag. Mer pics kommer

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards